Anna Blogg -

A lot of productions

Idag, skolan började 8.15, Måndagen förra veckan var senast jag var i skolan så tidigt (ja, jag har haft massa sovmorgnar)
Engelska, skriva lite på grejen om min karaktär. Jepps. Ida och övriga konsertbesökare var inte där.
Sedan svenska, Knuffen pratade i Aulan, var la intressant och lite småkul sådär.

sedan lunch, vårrular, helt ok.
Ta ut pengar (Emma och Daniel alltså) och sen Ali Baba, köpa naturgodis (är inte spec gott där :O Måste komma ihåg det till nästa gång, att bara lite är gott:P)

Aja SEDAN, sedan var det produktionsdags.

Först såg vi dansarnas, mycket bra^^ Häftigt vare.

Sedan Anne Frank
Massa bra.
Det hade en bokhylla för dörren som en drog bort när vi skulle in. Massa bra (pluspoäng till Frank där)
Snyggt bytte av Anne också.

Och klart Sara var jättebra vid ljud o ljus bordet^^

Och i den låånga rasten mellan Anne och Fusk bestämde jag att jag och Albert som enväldiga domare skulle besluta vilken som var bäst ;)

Iaf sen Fusk
Massa bra den med :D
Malin hade rätt, såg henne verkligen som jag aldirg sett henne förut
HON SLOGS!
Fy Malin ;)
Hehe, neej, men jao, snygg var den med^^
Mer modern, och fula namn hade dem :P

Sedan var det åka hem dags
Spela lite piano, sätta mig här för o renskriva lite -host-
sedan äta, sedan teater
Vi ska få manus :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback