Anna Blogg -

Tredje skoldagen

Ja, jag kopierar, men vill ju säga samma sak överallt, eller hur?

Började med teater, med bara teatereleverna, när danseleverna gått märkte jag att det ar dem som allihopa var mellanlåmga och blonda och att jag kund enamnen på typ alla teaterelever, ehehe...
Iaf, kul med teater ("Den suger bra")
Dock extreeemt svettigt, typ dö
Hela eftermiddagen det, seeen, träffade vi Åsa som vi ska ha som teaterlärare, eller nåt, iaf ska vi ha henne i Svenska, mysigt värre...
Sen träffade vi våra studiegrupper.
jag går i Es1B, för er som undrade, har aldirg gått i B, trevligt XD

Inte lika, trevligt: Ingen av de jag pratat lite med i min klass är i samma studegrupp.
och studiegruppen verkar tråkig, med tråkiga folk. Mne, man vet inte, antagligen ändrar dte sig, jag har ju faktiskt börjat gilla teaterfolket i min klass nu :'P Men var en del som kändes sjukt omotverade och helst inte ville vara där alls.
Vi träffade en gammal människa som hette typ Hjördis, som vi ska ha i historia och kulturhistoria. Hon verkade lite småvirrig..
Iaf fick vi våra scheman, som vi egentligen ska få imorgon av klassföreståndarna.
Hon sa att vi tyvärr behövde få en lång Måndag (15.25) Tyckte inte det var så hemskt XD slutar 16.00 på Tisdagar, men då har vi teater.
Om jag inte har kör, vilket jag inte kommer ha om jag får välja själv, vilket jag får. Så börjar jag 10.35 på Fredagar med idrott och slutar 13.40 med engelska, så den dan är riktigt bra, två lektioner och lunch...
Börjar 8.15 alla andra dagar.
naj, men blir säkert bra, ska fråga Anna lite om schemat imorgon, var lite jag inte fattade...

Tror inte att jag gillar min studiegrupp...
mne det blir antagligen bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback