Anna Blogg -

Nåt slag skobegär

Har typ nille på och köpa skor :'P Vill ha såna där snygga Ballerinaskor som liksom går med ett band runt vaden... Nej, ni behöver inte fatta, tror dock inte att jag kommer att köpa såna... Möjligtvis om det är på rea.

Förövrigt så har ballerinaskorna jag köpte i Öland och använt tre gånger redan börjat gå sönder, men är ju såna där billiga (hela 149 kronor, om nån är intresserad :'P) så kanske inte konstigt. Dessutom är de skitiga och jag frå inte rent dem, Dagens I-landsrpoblem, dte blir ju så för eller senare. (ni vet när dem har sånt där plastigt vitt längst fram)

Men, nu till saken (eller vad det nu blir). Jag och pappa åkte på uppdrag till marieberg idag, uppdraget gick ut på att köpa cykledäck och cykelkorg till min cykel. Cykeldäck så att den inte hoppar. I sportaffären träffade jag Online ledare Anna-Sara som visst jobbar där, trejvligt, trejvligt och se henne.

Bredvid denna sportaffär finns det en skoaffär och eftersom jag är massa inne på och köpa skor som jag inte behöver gick vi dit. Där hade dem rea, och givetvis hittar jag ett par snygga ballerina för 49 kronor, bra, bra tycker jag :'P Så nu har jag ett överskott på ballerinaskor, men alla snyga ddock (ett par går dock inte och ha en längre tid, ehehe... Inte utan plåster iaf) Eller överskott, men har en hl del iaf, och är kanske inte det jag behöver mest, men, men dagens andra I-landsproblem.

det tredje är att datron är knäpp :'O texten blir helt konstig och försvinner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback