Anna Blogg -

Micke har färdats långt och länge, med bananer som enda umgänge

Jag börjar typ 12.30 imorgon och har två lektioner på vilken den ena vi ska få våra böcker, skönt!
Första lektonen försvinner nämligen imorgon eftersom den först börjar nästa vecka. Och ja, den är på tre timmar. EOS, teatrarna har dans första.
Hehe, har bara träffat min studegrupp en gång, hoppas dte blir bra...

Vi fick tårta föresten i Fredags, gott :D Stora tråtbitar, riktiga kondistårtor, gott, gott, gott

Ja, först hade vi ju våran kvarts föreställning för tvåor och treor. det var kuligt. Patrik och Charles hade läpsstift, något otroligt kul, framförallt i den andra statyn (eller tredje kanske det blir) då deras pose var minst sagt intressant XD Dessutom så sa Charles först : "Jag är inte nyfiken på hur jag komer dö", och sen sa Patrik: "Jag är inte nyfiken på hur blodpudding smakar."
Bra gjort av honom att lyckas hålla sig för skratt på föreställningen XD
Han hade visst bitit hårt i läppen...

Han sktämde mig sen :'O Elakt:'P
Kom bakifrån och typ tog tag i mig och sa "Kom igen nu".
Sen skulle jag visa kari hur han gjort och då skrämde jag henne XD

Ehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback