Anna Blogg -

ICA

Okej, det är officiellt, ICA i Krämaren är den roligaste ICA:n.
Förut hade de en rolig automat där man kunde trycka ut recept, och GISSA vad jag hittade idag?
Jo, jag köpte då champinjoner, och får wosh, syn på en våg som ser jättekul ut, så jag måste ju givetvis väga champinjonerna, så efter lite klickande (övriga grönsaker, champinjoner, blaha) så får jag ett KLISTERMÄRKE (eller, ja, sån dära grej, ni fattar) där det står precis hur mycket det kostar och väger och blaha.
(Vadå, jag, lättroad?)
Kom precis på att det nog är för att det har självscanning och grejs där, men ändå.
PLUS att man kan få gratis kaffe där (jag gillar inte kaffe, men ändå, Magda tycker det är bra :'P)
Försök bara övertyga mig om att nån annan är bättre, ni kommer INTE att lyckas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback