Anna Blogg -

Det fem XD

Okej, jag tänker börja lägga in lite citat här, sådär en fem åt gången, så här kommer det fem första (Jag tar inget ansvar för att många inte är roliga):

"Jag är ingen ko, jag är en apa"
/Johannes

"Varför är inte du i backen och leker med de andra barnen?
Jag trivs bättre här, i min solstol där jag kan lukta på snön."
/Jag och Mamma är smarta, Go Ferdinand!

"Är det där en vanlig människa, eller är det en bimbo?"
/Mamma, vem annars?

"Och så skiter dem."
"Vadå? det gär väl du med?"
/Emil pratar om varför han inte gillar barn, Emma äger.

"Vad lata ni är, jag skulle aldrig anställa er!"
"Nej, inte jag heller."
/So lärare Birgitta till Mohammed och Alex, andra Mohammed


Och sen avslutar vi med en gåta från Emma:
Varför kan inte Lisa cykla?

Alla utom Emma får gissa, och jag tänker inte berätta svaret förän ni gissar:'P

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet, jag vet!

2007-04-22 @ 21:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback