Anna Blogg -

Wieee

Nu har jag sett Ville, vågar inte säga träffa

Vi skulle träffa honom, men dte blev väldigt mycket zoo känsla, ingen vågade gå nära, så jag började asgarva, och typ, tjoho nån annan som vill säga nåt?
nehej, då pratar jag
Inte så bra första intryck kanske XD
Men, men det går det också...

Imrogon ska jag se till så att Nicki kommer på Online, annars blir jag sur...

Emma ska ju till Ryssland imorgon så...


Men, nej, nu har jag No jag borde gör
(med betoning på borde)'

jag sdka börja blogga på NA!
Jag, Emma, Natta och magda, så vi ska ner till NA och bli fotograferade på Tsidag
(Okej, vi ska blogga på Studio)

Vlir svårt o veta vad man kan säga...

Men, det blir nog kul^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback