Anna Blogg -

Online start

Var det igår, ingen Emma, som var sjuk, och ingen Nicki

(Jag pratade emd en av ledarna, och hör en av hans kompisar säga, Nicki, barnvakt: Jag vände rmig direkt om och säger: "Han undviker mig" Seriöst, han är jobbig >.< Om han iaf kunde prata emd mig!)

Men, det var helt ok, har ingen o vara emd riktigt, emn hänger på de andra och lyssnar på dem prata om folk jag inte evt vilka det är

det var lekar, massa Online flumm, ska dra allt nån gång, men inte just nu



Vi var vid valstugorna idag, så nu har jag massa broschyrer och läsa



Och jag ligger före alla i Engelskan, har gjort alla uppgifter utom en där man måste vara två, ochs en är det uppgifter som Astird-lärare först ska prata om, och sen är det fulm, och det har jag ju då inte kollat på:'P

men, nu ska jag skriva Kärleksnovell, ska bara hitta på nåt bra o skriva om...
____________________________________________________________________________________
Nån timma senare

Mitt veckohoroskop enligt Klick:
Kärlek:
Kärlekstrassel gör detta till en trist vecka, men förbättringar vämntar. problem går att reda ut, och ointresse kan gå över.

Synd att jag inte tror på Horoskop, för det där lät ju riktigt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback