Anna Blogg -

Online då...

 Igår, Ingen Nicki, skickade lite sms och han var förkyld, och idag har inte han svarat på mitt sms:
"Hej hej
Hur är det?
När man får man träffa dig då?"

Som jag tycker låter smått desperat, men Natta sa att jag fick vara desperat, så...

Men, Online var smått flummigt, vi var inte så många i våran grupp :'O Men, det var kul ^^

sen, typ snakcde jag med två i gruppen, Nickis kompisar (haha, okej, jag snackade, de sa inget, och jag var flum, och då snackar jag...)

Men en av demn skulle hälsa Nicki om han träffade honom idag att Nicki är dum XD

Först sa jag att det skulle varna honom för mina kompisar också, men det tappade jag sen.


sen så tänkte jag vara tyst ett tag och låta Ledare prata med en annan person, men frågade vad den andra personen tänkt söka på Gymnasiet, och han sa Risbergska, och sen var jag tvungen o försvara Karro eftersom Ledare-Louise gått på Rudbeck som inte heller gillar Karro...



Idag har vi tagit gruppfoto, av 22 elever var 14 där XD
haha, så kan det va.

Och idag har jag varit med Johannes, min kompis har alla sett det ordet nu? Kompis okej, då går vi vidare

Och det är ju alltid...trevligt....


haha, pratade med Magda på lunchen också, Konstiga ämnen enligt Jojo XD

Jag har ockskå varit duktig och städat toaletter...
Men då får jag mer pengar och det är bra XD

Och sen glömde jag resten

Så, tack o Hej Leverpastej (som förövrigt är skitäckligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback