Anna Blogg -

Jag äger så otroligt mycket!

Rubrik: Jag äger så otroligt mycket

Vi hade debatt idag i skolan, medevrkande partier var: Modertaena, Sossarna, Miljöpartiet, Folkpartiet och KD (Vi var inte fler folk) jag var miljöpartist, och alla gick typ på mig, ksitmycket, men jag ägde alla^^
(jag lät de andra i min grupp säga lite också faktiskt)
Det svåraste var att debattera för inga betyg eftersom jag tycker det är fel.

Johannes sa innan att han skulle kncka mig, men dte blöev jag som knäckte han ordentligt.

haha, det var skitkul!


Men, det var rätt många i klassen som inte tyckte att homosexuella ska få adoptera:'O det avr några fler som tyckte att det skulle få gifta sig i kyrka, för mig är det här självklarheter :'O


Jag skulle vilja gå med i Grön Ungdom

Kommentarer
Postat av: CapitainCannabis

Anna har lärt sig debatterandets ädla konst! Jag blir stolt och rörd!

2006-09-17 @ 00:17:59
Postat av: Anna

Aaa,
ja, vad kan man annt göra med er i närheten?

2006-09-17 @ 20:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback