Anna Blogg -

Gårdsloppis

Rubrik: Gårdsloppis


Vi hade det idag, haha, vi gav  väl mest bort grejer XD
Men, hela grejen gick ut på att vi skulle bli av med skit, så...

En del kanske går till en eventuell loppis emd franskagruppen
(Vi ska försöka få ihop pengar och åka till Frankrike^^)


Det är väldigt bra och snacka skit med Magda ;P
Vi har en klubb och Natta är hedersmedlem :'P

Det hela går typ ut på att vi är emot killar
(Eller, ja, med killar menas väl Ville och Nicki, men endå)

Nej, men usch, jag pladdrar, orka: 'O

Jag och Mamma har köpt present till pappa idag, trevligt, trevligt, men jag fick inte slå in ;)
Har köpt mer present pappaer, ett blått med paket :D
(Fast, jag vet att Emma sagt att hon tycker det är snyggt, uhm, men mamma fick välja, jag hade hitatt typ två snygga och hon tyckte det, så...)


Nej, men, jag vill börja blogga:'O


Vad tar så lång tid?


men, nej, nu ska jag sluta, lovar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback