Anna Blogg -

Fy vad jag älskar människor

Varenda minsta lilla skitsak måste hon börja bråka om!

Stod och kluddade på tavlan, bara olika grejer från pelle Plutt boken, Carro började självklart:
"Men åhh, det är ju inte kul, ingen läser endå" Blaha, blaha blaha, och jag var verkligen, emn och?
vem bryr sig, ni behöver inte läsa (resten av klassen satt och läste kan tilläggas, och verkade inte ha något emot att jag skrev)
Så när jag var klar så skulle Carro sudda efetrsom "det avr ju endå ingen som läste" så då skrev jag om en av grejerna, orka skriva om hela tavlan:'O
Och då blev hon sur för att jag skrev när läraren pratade, och blaha, blaha igen.
Och dessutom när hon suddade skrattade hon och trodde att alla tyckte att hon var jätterolig men hon måste ha missat att alla andra struntade fullständigt i vad jag höll på med och tyckte dte var mer kul och läsa de än att det blev irriterade.

jag förstår verkligen inte vad den människan har emot mig, jag förstår inte hur hon orkar käfta emot på minsta lilla skitsak Wkae up, noone else cares, ja det skulle vara Natta B då, men hon avr inte där

Ja, jag är sur >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback