Anna Blogg -

Bokmässa

Rubrik: Bokmässa

Var på Bokmässa med Emma o Anna i Lördags, det var kuligt, men vi gick upp vid fem :'O
Jag och Emma ska skriva en artikel till studio om detta så, mer om det här senare när jag inte är lika trött och orkar babbla

Kan säga att vi var på miniseminarium som var skitbra^^


Jag är ledig tre dagar nu, studiedag idag och sen ska vi ha IUP-samtal (Utvecklingssamtal) och då har vi ledigt för att alla ska hinnas med^^
Så jag ska bara upp till skolan en timma i övermorgon, känns skönt

Stan med Emma imorgon innan tetaern, ska köpa skärp och present till pappa (Han fyller 2 Oktober, så lika bra o göra det)




Läst sista Artemis Fowl nu (inhandlad på bokmässan, självklart) känns som att han avslutat den nu, fast jag skulle vilja ha en: Vad hände sen, lite... Ska inte säga så mycket om det är någon som tänkt läsa den...

men, jag hoppas att han skriver en till, och det tycker jag han borde göra :'O

Saknade Root (som iof har naturliga orsaker o inte va med i den här boken) och Trubbel Kelp, han kunde iaf ha varit med tyckte jag :'O


Jaja, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback