Anna Blogg -

Wiao

Känner att jag är helt upp och ner och kan inte släppa taget.

har inte gjort idrottsarbete, men tror (hoppas) att jag inte behöver lämna in det förän på fredag, C behöver inte det, så då tänker inte jag lämna in det tidigare.

Kul teater idag^^
Fast två personer borta, eller Maria gick tidigare för att hon inte hade pengar till buss och behövde åka på Gymnasiekortet. Och sen Charles som är mystiskt borta, Max som går i samma klass som honom hade inte sett honom på sådär två veckor.
Och Amanda, jag vill veta vad Max menade med att Charles nog skulle uppskatta att du ringde?
Hallå, nu vill jag veta ;)


Haha, jag stötte in i Max idag, (för att vi skule det, emn jag gjorde det innan bara för att) och då gjorde det ont i min axel XD Haha, det var ju kul...


Vi ska göra repotage om friskolor under fördjupningsveckan. Min idé ja.
Nu kanske Natta och Magda får träffa Nicki, hmm återstår att se.


Men, nej, nu borde jag verkligen sova.


Godnatt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback