Anna Blogg -

Underbart, verkligen

Kommer inte få internet förens i December pga slarv från telefonbolaget

ELAKT!

Men, nu har jag flyttat, börjar vänja mig och trivas^^

Imorgon är det skola igen, blä, blä, blä, det gillar vi inte

Kommer dessutom få tillbaks franskapriov som gick skit, kan mycket väl ha fått IG på det och då blir jag sur >.<



Den här låten är skitdålig!
(ja, jag lyssnar på radion)
Men lyssna bara på det första raderna:
"Jag vill kasta loss
och lära mig slåss.
Raka av mitt hår,
och bäras ut på bår.
Ta tjuren vif honren och hänga mig kvar"
Seriöst JAG kan ju nästan rimma bättre:'O

Nej, den gillar vi inte

Får se när jag får tid och blogga igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback