Anna Blogg -

Mysko

Har fått mysko brev från Glocalnet som kanske innebär att jag får bredband snart-vilket är bra
Jag är otroligt patetiskt-inte bra
Jag har otroligt svårt och se när kompisar mår dåligt-inte alls bra
Jag är expert på att inte vara snäll-inte bra
I can't let go-inte bra
Jag har inte pluggat-inte bra
Jag har inte gjort något av det jag ska-inte bra
Jag var med Magda på konstsimmet-bra+kul

Så, vi kan konstatera att det negativa väger över det positiva, nån gång ska jag starta ett nytt liv, och då ska jag framförallt bli snäll, jao, jao

Såg Vinter Snart igår med Mamma, Emma, Ana o Marie
den var bra, bra, fast kändes lite oavslutad :'O
Är inte riktigt så lyrisk som folk i min teatergrupp,
Den var riktigt bra, det var den.
men Romeo och Julia var ändå bättre.

Nu hoppas vi bara att Nurten förstår vad vi vill göra av teatern och att lite av det blir av...

Mahh, borde läsa hennes info om Broadway också, men orka?
Den var mysko
Har iaf läst det Malin tryckt ut

Duktig Anna

Nu ska jag sluta och ta smått tag i mitt liv


Sen ska jag hem och plugga -host-

Kommentarer
Postat av: Devine qui

Du är inte alls patetisk! Isf skulle inte jag vara kompis med dig. Du är cool :P
Och jag har inte heller börjat plugga, trots att jag halvt håller på att panika ihjäl mig!

2006-11-13 @ 14:49:36
Postat av: Anonym

Haha, det kan vi diskutera

(och vem är du? :P)

2006-11-14 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback