Anna Blogg -

Jag ska, jag ska ADOPTERA den

Skolan har fått Mp3:er och jag har en hemma och den är bara så bra!
Media-Radio ska visst använda den och spela in på och vi på Tidning ska ha den och göra intervjuver och tro mig, det blir skitbra, den är liksom bara UNDERBAR! jag kommer inte ifrån det. Jag ska så adoptera den.

Känner att jag är totalt uppochner just nu, ska skriva förlåtbrev, och skicka till Emma först för godkännande, jobbigt, och det känns som att det här också bara blir för mitt ego, och det är ju inte riktigt min tanke...
Men, men, får se till och göra det nu för annars kommer det aldrig göras, och det behöver göras.

Pratade med Grenadjärs rektor idag, vi ska dit och göra repotage, blev lite krångligt, men det verkade som att det fixade sig tillsist, hon var jättetrevlig.
Men gissa vad jag skakade när hon jag ringde :'O
Gillar verkligen inte o ringa...
Kommer troligtvis skaka ännu mer när vi är där...
Jag skakar och Magda blir röd, oslagbar kombination :'P

Nu ligger vårat repotage om Bokmässan ute, visserligen lite bortaget men endå, nu väntar vi bara på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback