Anna Blogg -

Ibland är det svårt och le

Sitter och lyssnar på det vi spelade in idag på Grenadjär, jag hatar min egen röst och jag är ful. Jag är så dålig :'O
Säger massa konstiga saker och jag vet inte vad.

Haha, det låter inte som Nicki XD Och nu pratar Elina

Det var helt ok och komma dit, men hur vi kom dit är min och Magdas hemlighet :'P. Det var kul att vara där, men skolan var pyttepytteliten, det kändes typ som en lågstadieskola alltihop XD
Men det var trevligt. Träffade efter många om och men en lärare som hälsade oss välkomna och sen fick vi träffa tre elever, och sen väntade vi på att nian skulle ha rast, och han träffa Nickis lillebror däremellean, lite intressant XD
Magda tyckte han var kul de första fem minutrarna, men lite tidsfördriv sådär ;) Haha, den ungen är, ja, som han är

Sen pratade vi med lite mer folk.
(Daniel : Varför håller du i den där?  Det kan ha varit för att jag spelade in ;) )

Sen hem.
Och, tja då tyckte jag inte att det var lika bra att vi varit där längre
Det är svårt och le med en klump i halsenJobbigt
Resten av dan var bara trött, men imorogn är vi lediga, fast jag och Magda ska jobba lite ändå.
Och jag lovade att skriva över lite mer intervjuver, så jag får la göra det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback