Anna Blogg -

And It's going up

Var hemma och var sjuk igår (läs sov) har varit totalutmmattad flera dagar och typ mega emo, så jag spenderade hela gårdagen framför tv:n utom när jag var upp till skolan på Gymnasieinformation.
Finns bara en skola som har dne inriktning jag vill gå, vilket är bra :D Då slipper jag oroa mig för och hamna på nån annan skola.
Höll visserligen på att somna på informationen, men whateva.

Idag var jag piggare än jag varit på väldigt länge, vilket var otroligt skönt, och känner för en gång skull att skolarbete endå är genomförbart, att det faktikst kommer gå, kommer kanske inte satsa jättemycket på tekniken dock, men whateva.

Och nu gör jag inte alls det jag borde, men whateva igen :P

Det får gå

Uhm, det var nåt jag skulle säga, men ofta komma ihåg


Min lillebror håller på och skriver typ boken om mig och jag tjuvläste lite på hans papper, känns lite konstigt när det står: Storasyster Anna


Men, nej, nu ska jag äta, I'll return

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback