Anna Blogg -

Trött

Trött som bara den >.<
Och så måste jag städa i mitt rum, damma, hurra!
(Okej att det inte är gjort på några månader, men endå!)
Och så måste jag springa, Hej och hå!
Men, men,jag överlever

Vi åker imorgon istället för att det var för mycket och göra hemma
(Städa)

men nu har mamma köpt sommarböcker till oss^^

Får inga mangaböcker har jag räknat ut, jao, jao


Och jag kom fram till att jag gillar ditt lite klumpiga sätt, för det är ju du, och jag vet att jag tvivlar, men det har jag väl alltid gjort, det ligger i min personlighet och inte vara säker på saker, förlåt


Nu kom visst Pappa och Lillebror hem också,
jag borde verkligen gå och göra nåt av mitt lv, men, orka?

Äta jordgubbar snart tror jag, så over and out

Imorgon: Västkusten/Småland/Danmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback