Anna Blogg -

Första inlägget

Det här ska då föreställa det första inlägget i min NYA fräscha blogg, och nu tänker jag blogga, sådeså, eller, jag tänker försöka iaf, kommer troligtvis gå i början...

Så, vem är jag?

Jag är en 15 årig som alla glaggar för när hon fyller år, jag bor i staden Örebro, och har allvarliga I-landsproblem, såsom att man måste tala om vart man ska när man åker länsbuss (Fast idag gjorde jag inte det:'O Sen tror jag iof att han tog för mycket betalt också:'P)
Jag har relatvit dåligt självförtroende ibland, och när jag blir stor ska jag bli envåldsvärldsärskare, Emma ska bli min vänstra hand, och Natta ska bli min högra om hon är snäll,
Min pojkvän (jag hatar för övrigt det ordet) kan inte enligt mig komma på några konkreta positiva saker om mig (Jag räknar inte att jag inte är så ond som jag påstår att jag är) och jag kommer inte på så många själv heller iof ;)

Jag är just nu helt insnöad på manga, eller för att vara exakt One Piece, har just nu läst åtta böcker, många kvar alltså! (Jag läser också DN Angel, men där är jag bara på andra, och den är inte lika bra)
Jag har också tänkt att tvinga nämnda pojkvän att visa mig One Piece animen som en av hans bröder har på sin dator.


Och hejhopp, det här blev lååångt, jag som är dålig på och presentera mig själv och tänkte skriva det här väldigt kort:'P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback