Anna Blogg -

Colajakt

Colan har försvunnit så snart kommer jag kanske tvingas till att dricka den hemska drickan Fanta, verkligen dagens I-landsproblem

Och nu kände jag för o babbla av mig lite, se upp- jag är trött och då blir det som det blir, jag säger då det.

Och, ja, självklart hade jag nåt att säga, men det var ju hela en minutsen jag kom på den idén.

Lite visdomsord från Emma som hänger i:
"Människan är en ko"
Fast idag kom jag ju på att Nicki faktiskt inte var en ko, för han var en ekorre (Ja, jag var trött då också, jag hade faktiskt vaknat vid halv åtta för o kunna träffa han i några timmar (somnade ett...) Kom fram till att det sitter en ekorre vid hans hjärta och att (ojdå nu glömde jag skirva ett tag) det andra bara var nåt slags skal, jao, ganska flum jag:'P
Haha, trevligare mottagande av Adam (Nickis lillebror) nu skrek han bara Anna när han såg mig, förra gången skrek han, Anna, nej, gå!
men Tim  (storebror)hade klockren kommentar:
"nämen, hon är här"
(eller nåt liknande iaf:'P)

Haha, underbart:'P

Inget springa idag, men jag och Nicki var ute och gick (lite still) i nästan två timmar faktisskt, och högt gräs också, blää på det, men Nicki ville ju undvika Adam och allt vad dte var:'P
Det bästa var nästan när han otg en väg för att slippa undan sin Morfar och så Morfarn nere vid dem, så vi träffar på honom endå, ingen chans och undvika XD

Och jag hatar mig själv för jag börjar tvivla

Nicki hade två papptallrikar i sitt rum från två olika år på Bjorli där det stod positiva saker om honom som andra skrivit, intressant läsning ;)
men jag tycker faktiskt att Emma kunde ha skriivt på nån av dem ;)

Haha, men kanske inte överdrivet troligt, enj

Och nu kom mamma hem, tjohej, och nu kom alla andra också,
läggdags snart kanske?
Vi får la se,
som jag trodde hade Mamma tagit med sig colan och gått in till de andra, så nu var den slut
(Mamma trodde att det var Cola jag inte gillade hur kan man tro nåt sånt :'O (Okej att jag inte gillade cola för några år sen, men det var ju hel länge sen jue:'P) och så blev hon förvånad när jag sa att jag inte gillade fanta, det är mer förståeligt)

Ska uppenbarligen gå och lägga mig snart, men det är bara bra, trött

Det här har tagit lång tid och skriva....:'P

Italien vann uppenbarligen, jaha, så kan det gå när inte locket är på, eller vad är det?
Stört mig på det idag:'P




Nu kom pappa och klaga, så jag är out of here

Gonatt, sov gott och dröm söta drömmar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback