Anna Blogg -

Last for 2006

Och det här blir sista inlägget i år
För idag åker jag till Morfar

Jag har egentligen inget att säga

Jo, det har jag, men......orka?

Fått bra julklappar :D

Jul var trevöig, dock lite flk, men sen hard et varit släktrusning här :'P
Först Morfar, Morfars fur och Morbror, dan efeter Moster, hennes man (jaja, morboror där också kanske?) Kusin, kusin, och kusins kompis som firat jul i Sälen. Det var två backar öppna i Tandådalen/Hundfjället...
Trevligt värre, men dem tycket det varit helt ok. Och det är ju bra

Morfar fyller sjuttio imorgon :O Wosh, gammal!
Han känns inte gammal, Mormor känns äldre (Vilket hon iof är också med hela fem år, men ändå:'P)

Ska göra julklapp till Morfar och Moster nu också


Men, whateva, whateva


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar sättet du kodar ditt meddelande på genom att lägga till några bokstäver här och var, och byta plats på vissa bokstäver ;P

2007-01-02 @ 11:09:18
Postat av: Anna

Haha, så kan det gå :'P

men,... orka kolla igenom lix:'P

2007-01-03 @ 13:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback