Anna Blogg -

GOD JUL!

Emma och Elin gick precis
Bytt julklappar
Trevligt^^


Och jag tände för en gångs skull ljus i mitt rum, och när jag skulle tända två stearin ljus i fönstret så råkade jag tända kaktusen XD Eller, det kom en liten låga ochgh lite glöd, så det slocknade snabbt.
Då känner man sig smart XD


Och Mormor har iaf vaknat och gått upp och är kanske påväg hit nu :D
(Rätt fantastiskt att hon redan vaknat.
Kul att det inte bara blir familjen, är ju van med att vara runt 15 pers, så lite tråkigt att det blir så några, men det går, och sne kommer Elin på kvällen också så kan vi spela spel eller nåt :D (Mamma tyckte spela spel, får ta nåt av dem jag är säker på att vi kommer få i julklapp).
Mormor har med julkpparna från Morfar också, bra!
Vet ju redan at jag kommer få iaf lite pengar av honom...
(För att jämna ut mellan mig och lillebror)
Så hon och Bertil komme rväl om ett tag (Ganska länge säkert XD Jaja vi får se)

Har klämt lite på paketen, kul!
Fick egentligen inte klämma på det jag få¨tt från lillebror, men klämde på ett, så nu vet jag en sak jag ska få från honom :'P
Men inte precis faktiskt!
Och det var en bra sak^^

Men, från mig alla till er alla:

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!



Och ät mycket godis nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback