Anna Blogg -

Blah

Johannes frågar vad görs, jag svarar:

Nada, surar över att hemkunkspaslägenhten inte vill det jag vill:'P

Och att jag inte fattar gardinstänger, och över att mamma inte är hemma och hjälper mig, och att det blir dyrt, och över att trots att jag använt för mycket hårspray (som är Mammas) så vill inte luggen ligga som jag vill




(Och nu kan jag inte ändra tillbaks till svart:P)
Ja, jag är lite sur, och livet är jobbigt just nu, men det får gå
Och jag tycker att mamma ska komma hem, vi ska baka pepparkakor idag :D
Jag gjorde marsipan igår med lite hjälp från bror.
Mamma tyckte att det var för tidigt :'P
Och,. ja, jag borde ju då göra hemkunskap, men whateva


Min lillebror är sååå ekonomisk, han har köpt ny mobil, (Fast han hade en relativt ny) och jag har en stark känsla av att han inte har några pengar kvar nu knappt :'O
Onödigt, men, men inte mitt problem

Och jag längtar efter snö, NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback