Anna Blogg -

Vattenskidor

Åkte vattenskidor igår, mner eller mindre, för första gången.
Kom bara upp en gång riktigt, det var lääääskigt.

Har rejäl träningsvärk idag, men lita på att jag vill göra om det, för kul var det

Men vi tappade bort lillebror ett tag, det var visst jag som skulle sitta och kolla på honom hela tiden fick jag reda på efetråt :S


Hej, Hopp, jag har en Biblioteksskuld på 50 kronor som jag inte tänker betala,
inte mitt fel att Biblioteket bara är öppet när vi har lektion!
(De hatar verkligen oss elver, tro mig!)

Men Pappa bara säger att jag kunde ha lagt den i lådan (som inte finns)
elller tagit mig ner på stan
(Som om jag skulle haft tid till det)

dessutom säger Mamma att det ska gå minst två varningar (till skola och hem) innan man får böter, eller nåt sånt.

Jag tänker whatsoever, inte betala, eller vänta och se iaf, och om jag inte får låna mer, Biblioteket är endå inte öppet så att jag kan göra det!

Ja, jag är skitsur och upprörd över detta
Men, jag ska inte plåga er mer



Dessutom är jag sur över att Nicki inte svarar på det sms jag skickade för snart en timma sen.
(Senast jag fick sms från han var i Tisdags vid sex-tiden, jag svarade vid sju-tiden, sen har jag inte hört av honom)

Natta försöker komma på massa lösningar, men jag bara dissar dem.


Jaja, hon försöker iaf^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback