Anna Blogg -

Och snart börjar skolan

Och jag ska ha media profil, de startar det i år, så vi nior kommer inte få ha så mycket...

Kommer kanske börja med skriva, (som mamma ska hålla i...) Vill helst radio, men det kommer väl va lite sådär med det i början. Och en person kommer få skriva blogg på Studios hemsida, och jag vill, vill, vill göra det, så jag hoppas att ingen annan vill:'P

Visst, det kanske kommer bli lite konstigt om det är jag som får, men vad sjutton


Jag fick elevkalender av mamma idag (som hon råkat få från Barnens Bokklubb) jag som precis talöat om för Emma att jag inte behöver en:'P
men det är nog bra.

Den har snygg framsida:'P
(Det finns fyra olika man kan välja mellan själv)


Har umgåtts med Emma tre dar i rad nu, så jag är nöjd o glad:'P


Men, hej, hopp, nu hoppas jag att jag får blogga i Studio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback