Anna Blogg -

Mycket på kort tid

Och jag är trött, trött, trött på att det ska vara jag som alltid måste backa, att jag aldrig kan ha rätt, och jag är trött på att behöva diskutera varenda minsta lilla skitsak, för jag kan ju inte ha rätt, jag är trött, trött, trött, lämna mig ifred



Teater start idag-kul! Tre nya hittils, Matilda, Max och Maria, varav den sista kom från sin danslektion, såg några hon kände i våran grupp och bestämde sig för o vara med.
Känns som jättehärliga personer som smälter in i gruppen^^
Tror att det kan bli riktigt kul som vanligt, och Amanda som flyttat hem också^^

Kände verkligen hur jag saknat teatergruppen, behövde dem^^

Nu går det fletsa helt klart på karro (och bara Hasse som inte går estet) och nästa år kommer det va ännu fler


Och jag har badat, sen kom jag på att det var dumt, för jag ska simma imorgon i skolan...

Nya musik läraren verkar skitbra, han verkar vara härlig som person 8eller härlig är fel ord) men endå bra "läraraktig" helt klart dne av de nya lärarna som hittils verkat bäst.


Och imorgon ska Magda försöka se till så vi träffar Ville, det är ju bra^^


Och Nicki har inte svarat mig på msn, skickade Hej?
Han hade på upptagen, så..

Just, ja första Media idag också, ska ha tidning, med mamma som läarre:'P
men, det blir nog kul, Emma, Magda o Natta har det coskå, så det blir nog skitbra^^

Snart är det Morden i Midsommer, då ska jag äta o skriva brev, måste skicka imrogon, för Jossan fyller år på Torsdag, det är ju Ullis också, men till henne ska jag skicka sms

Och nu kom jag på att jag tycker jättemycket om min rara, söta lilla mamma. Ville bara berätta det också.

Och det där var ett emddelande från min rara, söta, lilla mamma

Så, nu glömde jag bort vad jag skulle skriva igen, well, well

Just ja:'P
Emma kom fram till att vi ska "känna av" Nicki på torsdag.
det är verkligen som innan vi blev ihop, samma grej fast tvärtom liksom :'O


Kommentarer
Postat av: Anonym

va??är du å nicki ihop?!!!varför har du inte sagt nåt???!!

2006-08-30 @ 14:30:47
URL: http://superurban.blogg.se
Postat av: Anna

Jag trodde ni visste:'O

Men, det var kanske bara till Malin jag sagt det...

Eller, okej, Emma var det nog som sa det
Hmm, jag får bli bättre på o informera er om saker

2006-08-30 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback