Anna Blogg -

Huvudvärk

Har nästan huvudvärk, kunde inte sova igår, blä!

Nicki svarade inte på mitt senaste sms där jag frågade när jag får träffa han, antagligen för att jag redan frågat massa gånger och han vet fortfarande inte.
Idag skulle han vara barnvakt, antagligen åt lillebrorn, kan föreställa mig hur kul det kan vara...
Och nästa vecka ska hans yngsta storebror flytta till Uppsala, och sen börjar skolan, jippi!

Meeen, ska gå med Pappa o se PotC 2 efetr som alla normala människor redan sett den och pappa erbjöd sig frivilligt o se den med mig, vilket är stort ;)

Men blir troligtvis inte förrän nån gång i helgen...
Jaja, den borde ju gå ett tag tycker jag:'P

Då får jag använding för mitt biokort också, ser inte alls så mycket på bio som jag brukar... knakse för att det inte går några bra filmer (Jo, PotC då) fick egentligen i födelsedagspresent att jag emma och Elin skulle se den, emn vi var inte hemma samtidigt, så vi ska se på Stormbreaker i typ November eller så istället, vilket är nästan lika bra.


Och nu kom jag på att jag gillar min mamma.
Hon ska betala typ 300 kronor så jag kan gå på Bokmässa i Göteborg med Emma och hennes storasyster (Då kan man gå på miniseminarium okcså) det tycker jag är bra, bra^^
Tror att det redan är betalt och att vi ska betala till Emma, för hon behövde beställa när vi var borta.

men, det ska bli kul


Men, usch, nu flyttar jag snart 16 Oktober blir huset vårt, okej kanske inte jättensart, men endå. Då kommer jag bo två hus från Emma, det du ;)
I ett likadant hus som de bor i.

Men, nej, jag borde ta tag i mitt liv, jag skulle ju baka, så var det ju:'P
frågan är bara vad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback